27 Ağustos 2010 Cuma

Katıldığım Yarışma ve Heykel sergileri,,özgeçmişimde yer alan faaliyetlerim


  • 1987 -88 yılında izmir Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Heykel Bölümüne girdikten sonra eğitim süreci içersinde ve sonrasında heykel çalışmalarımla birçok sergi ve yarışmaya katıldım.

  • 1991 yılında prof.Dr.Cengiz Çekil'in Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi önüne yaptığı anıt heykel çalışmasında yer aldım.
  • Okul dönemi sürecinde açılan tüm heykel sergilerine katıldım.
  • 1992 yılında Heykeltraş prof.Dr.Burhan Alkar'Ostimde bulunan atölyesinde heykel çalışmalarında yer aldı.
  • 1992 yılında Arkeoloji Müesi bünyesinde uzman Arkeolog sayın Suzan Özyiğit ile birlikte çeşitli seramik,mermer,taş,bronz,cam eserlerin restorasyonunda yer aldı.
  • 1992 yılında İzmir Buca Protestan Kilisesi mezarlık restorasyonunda Sayın Suzan Özyiğtle birlikte çalıştı.
  • 1992 yılında Heykeltraş arkadaşı Ekin Erman'la birlikte Balıkesir Bigadiç Atatürk Anıt projesinde çalıştı.
  • 1993 yılında İzmir Aliağa Kyme antik dönem kazıları sayın prof.Dr. Lagona ekibinde seramik,mermer,cam,terrakota,sikke,kandil,bronz eserlerin restorasyonunda çalıştım.
  • 1992-1993 yıllarıdan itibaren prof.Dr.Ömer Özyiğit'in antik dönem kazılarını sürdürdüğü Eski Foça kazı çalışmalarındada yer alan,çıkarılan mermer,taş,seramik,bronz vb..... eser,heykellerin restorasyonunda çalıştım.Halen başladığım yıllardan itibaren kazı çalışmaları içersindeki restorasyonlarda görev almaktayım.
  • 1994 Yüksek lisans öğrencileri karma heykel sergisi
  • 1994 yılında Heykeltraş Ekin Ermanla birlikte 5mt'lik bronz Meryemana heykeli yapımında çalıştım.
  • 1994 yılında Heykeltraş Derya Ersoy ile izmir Konak'ta heykel atölyemizi kurduk.
  • 1994 yılı İzmir Büyükşehir Belediyesi Çetin Emeç sanat galerisinde heykeltraş ve sanatçı arkadaşlarımızla karma sergimizi açtık.
  • 1995 yılı İzmir Kuşadası Kuydaş Sanat galerinde karma heykel sergisine katıldım.
  • 1990-1991 Turgut Pura Heykel yarışması 2.'lik ödülü
  • 1994-1995 Turgut Pura Heykel Yarışması 2.'lik ödülü
  • 2000 İzmir'i Sevenler Platformu Türk Başarı ödülü
  • 2002 Türk Kadınlar Birliği Başarı ödülü


Madde İşaretli Liste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder