28 Ağustos 2009 Cuma

1968 yılında İZMİR 'in Torbalı ilçesinde doğdum .Topaltı ilkokulunda eğitim hayatm başladı.Hürriyet ortaokulu ve daha sonra Namık Kemal Lisesinden mezun oldum.Okul yıllarımda resme karşı ilgiliydim fakat Heykel alanında hiçbir bilgim yoktu.Tesadüfen 1987 yılında İzmir Alsancak'taki Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi sınavlarının olduğunu öğrendim.Okulun Heykel bölümünü kazandım.Heryıl okul dönem sonu ve yılsonu Heykel sergilerine metal,ağaç,bronz,bakır,beton,alçı malzemelerden yaptığım Heykellerle katıldım.1991 yılı Heykel 2.'lik ödülü ve 1995 yılı Heykel 2.'lik ödülünü kazandım.Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesin Heykel bölümünden 1992 yılında mezun oldum.Yine aynı yılda Heykel Anasanat dalında Yüksek Lisans eğitimime başladım.1993 yıl-1994 yılında yükseklisans arkadaşlarımla birlikte VAKKO SANAT Galerisinde Karma Heykel sergisine katıldım.Burada yaptığım mermer,bronz vealçı heykellerim satılınca kendime bir Heykel atölyesi kumaya karar verdim.Derya Ersoy ile Heykel atölyemizi kurduk.1995 yılında askere gittim ve Yüksek Lisanstan ayrılmak zorunda kaldım.1996 yılında askerden geldiğimde Ali Yaldır ile tanıştım.İzmir Büyükşehir Belediyesinin İnciraltı için açtığı EFELER Konulu Anıt Heykel yarışmasında 1.lik ödülünü kazandık.Bu tariten itibaren bizim şu anki Heykel atölyemiz zaferaliderya Heykel atölyesikurulmuş oldu.1991 yılından itibaren İzmir Arkeoloji müzesinde uzman restaratör Suzan Özyiğit eşliğinde çalıştım. Eski Foça,Aliağa Kyme Kazılarında Restaratör olarak bulundum.Halen Eski Foça kazılarında Restaratör olarak çalışmalara katılmaktayım.Heykel ,Anıt çalışmalarımızı İzmir Karabağlar'daki zaferaliderya Heykel atölyemizde sürdürmekteyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder